Alexandrian asiakastyytyväisyys ennätystasollaan
Alexandrian asiakastyytyväisyys on noussut vuoden 2024 aikana jälleen uudelle ennätystasolleen.
Asiakastyytyväisyyden keskeisin mittari NPS -lukema on noussut tasaisesti usean vuoden ajan. Vuoden 2024 aikana NPS on kiivennyt lukuun 72*, joka on erinomainen tulos.
Asiakaspalautetta kerätään systemaattisesti. Vuosittain toteutamme noin 70 000 asiakastapaamista, ja saamme näiden seurauksena noin 10 000 palautekyselyvastausta. Selvästi yli 90% palautteesta on positiivista, mikä on tietenkin meille suuri ylpeydenaihe. Olemme myös kiitollisia kaikista niistä kehitysehdotuksia ja korjattavaa sisältävistä palautteista, jotka auttavat meitä viemään palveluamme ja toimintaamme eteenpäin. 10 000 vuosittaisen palautteen joukko on valtava voimavara kehittämistyössä.
Onko asiakkaiden mielipiteellä tilaa julkisessa keskustelussa?
Varainhoito on kasvuala, ja palveluita käyttävät jo nyt sadat tuhannet suomalaiset sijoittajat. Toimialalla on totuttu olemaan avoimia talouden suhteen, mutta asiakkaista tai heidän kokemuksistaan ei juurikaan puhuta, vaikka keskimäärin ihmiset ovat hyvin tyytyväisiä sijoitus- ja varainhoidon palveluihin. Alexandria haluaa osaltaan muuttaa tätä julkaisemalla kuluvalla viikolla entistä laajemmin ja läpinäkyvämmin viime vuosina saamiamme arvioita ja palautteita. Julkaistavat palautteet on anonymisoitu siten, että yksittäistä vastaajaa ei voida tunnistaa, mutta julkaisu tuo täysin uuden läpinäkyvyyden toimintaamme. Uskomme tämän vievän sekä Alexandrian että koko alan julkikuvaa eteenpäin.
Alexandrian asiakaspalautekyselyt 2020-2024. Vuoden 2024 H1 yli 6000 palautevastausta.
Aloita sijoittaminen helposti
Varaa maksuton ensitapaaminen
Konkreettiset vinkit heti käyttöösi
Tapaaminen voidaan järjestää valintasi mukaan etänä tai paikan päällä. Siinä käydään läpi sijoitustavoitteitasi ja ratkaisuja, joilla unelmiesi toteuttaminen mahdollistuu.
tapaamiselle
asiantuntevuus
palveluitamme
Kysy chatissa
Chat -asiakaspalvelumme palvelee 8 - 16.00 (ma-pe)